Tuesday, April 19, 2011

Tripod Professional WF-531b

Tripod professional WF-351b untuk dijual!



Dengan kualiti yang setanding tripod terkemuka seperti Benro, Manfrotto, Manbilly, mahupun Jussino, tripod ini adalah merupakan antara model yang paling digemari. Mempunyai kemampuan yang hampir serupa dengan tripod-tripod terkemuka lain, tripod ini adalah amat stabil dan berkualiti. Penggunaan "dual lock" pada tapak tripod ini memastikan tripod anda dicengkam kemas seterusnya mengelakkan ia daripada terjatuh. Extra sekuriti!

Penggunaan ballhead membolehkan kamera anda diletakkan dalam pelbagai posisi. Kewujudan "dampening mechanism" pada paksi tripod ini membolehkan anda memutarkan ballhead anda secara lembut dan perlahan, menghasilkan efek pergerakan yang sangat licin seperti dalam video professional.
Ya! tripod ini juga sesuai untuk videografi!

Kaki tripod ini boleh dilunjurkan, membolehkan ia digunakan pada ketinggian minimum. ini adalah amat sesuai untuk penggunaan macro dan fotografi lanskap.

Malahan, kaki tripod ini boleh diangkat ke atas, membolehkan kamera anda diletakkan pada posisi terbalik,(seperti dalam gambar 2) dan sangat rapat pada permukaan tanah! Sangat sesuai untuk extreme macro photography. satu ciri yang tidak dapat ditemui pada tripod professional pada julat harga seperti ini!!



Antara spesifikasi utama:

Ketinggian biasa; 58cm
ketinggian maksimum; 1.47m
ketinggian minimum; 24cm
berat; 1.5kg
berat mampu ditanggung; 4.0kg

Harga: rm230. pakej termasuk tripod dan beg tripod.

COD di area gong kapas, kuala terengganu. Untuk penghantaran menggunakan poslaju, tambah rm20.

berminat, sila hubungi 0142676204 atau emel ke nukeaf@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Realme Book - Laptop Ultra Nipis pertama dari Realme!

  Kepada penggemar Windows machine, berita baik untuk anda! Realme bakal melancarkan "macbook-like" windows device, iaitu Realme B...