Sunday, August 22, 2010

Tripod Digieye TR-38




Tripod yang berkualiti dan ringan, sesuai untuk dibawa ke mana - mana sahaja! Diperbuat daripada besi aluminium yang tahan karat dan siapan berwarna perang keemasan, Tripod TR-38 adalah merupakan satu tambahan baru untuk membantu anda mendapatkan gambar yang "blur-proof" atau kalis gegar! Tiada lagi gambar yang tidak "sharp" atau "blur"!!



Ciri - ciri utama:

  • Diperbuat daripada aluminium yang tahan karat dan amat ringan. Juga disertakan satu beg khas untuk memuatkan tripod ini supaya mudah untuk dibawa ke mana - mana sahaja.
  • Mempunyai pin keselamatan untuk mengelakkan kamera daripada terjatuh daripada soket tripod, dan boleh dilonggarkan dengan satu klip sahaja.
  • Kepala tripod yang boleh dilaraskan untuk menghadap atas-bawah-kiri-kanan, pusingan atas satu paksi 360 darjah (pusingan dari kedudukan menghadap hadapan-belakang-hadapan kembali), portrait-landscape, dan mempunyai pelaras tambahan untuk menambah ketinggian soket tripod.
(english section)

Max Height: 1345mm
Folded Height: 525mm
Weight: 920g
Multi Angle Pan Head
Titanium Satin Brushed Finishing
Anti-slip rubber feet
3 Section for extra height and flexibility

--------------------------------------------------------------------------------------


Dapatkan tripod ini pada harga RM 80 . Ya, hanya pada RM 80, anda boleh memiliki tripod ini dan seterusnya mencuba pelbagai teknik - teknik fotografi dengan hasil gambar yang lebih jelas dan "sharp"!! Tiada lagi gambar "blur" dengan tripod Digieye TR-38 ini.

Berminat? sms ke 0142676204 atau hantarkan emel ke nukeaf@gmail.com untuk maklumat lebih lanjut.

"Cash-on-delivery" di mana - mana kawasan sekitar bandar Kuala Terengganu.
Kos penghantaran ke seluruh malaysia : RM 10 (penghantaran adalah menggunakan perkhidmatan kurier)

--------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment

Realme Book - Laptop Ultra Nipis pertama dari Realme!

  Kepada penggemar Windows machine, berita baik untuk anda! Realme bakal melancarkan "macbook-like" windows device, iaitu Realme B...