Wednesday, April 20, 2011

Mini Flash Softbox Diffuser

Flash softbox diffuser untuk dijual!





FSD ini adalah bertujuan untuk menghasilkan cahaya yang lebih lembut dan diffuse. Tanpa softbox, cahaya dari flash anda akan kelihatan terlalu "keras" dan bayang yang terhasil adalah amat jelas. Dengan FSD, cahaya dari flash anda akan kelihatan lebih lembut dan hasilnya akan lebih memuaskan!

Contoh gambar yang diambil tanpa sebarang editing, pada setting yang sama. gambar pertama flash diarahkan terus kepada subjek. gambar kedua flash dipasang dengan mini FSD.




FSD kebiasaannya digunakan di dalam fotografi portret, macro, dan product. Dalam genre ini, penggunaan FSD adalah amat penting untuk anda mendapatkan hasil yang professional, tanpa anda perlu bersusah payah membawa softbox besar yang biasanya dipasang pada tiang. Dengan mini FSD ini, anda boleh membawa softbox anda ke mana-mana sahaja, dan mula mendapatkan hasil gambar yang lebih memuaskan dengan flash anda!

Mini FSD seperti ini adalah salah satu aksesori penting dalam makro dan portret fotografi di mana pencahayaan dari flash memainkan peranan yang penting. Dengan mini FSD ini, "shadow" pada subjek dapat dikurangkan, dan "extreme contrast" pada subjek juga dapat dielakkan.

Harga: RM60. COD di area gong kapas, Kuala terengganu. Pembelian melalui pos tambah rm10 untuk kos penghantaran menggunakan poslaju.

berminat, sms ke 0142676204 atau emel ke nukeaf@gmail.com.

No comments:

Post a Comment

Realme Book - Laptop Ultra Nipis pertama dari Realme!

  Kepada penggemar Windows machine, berita baik untuk anda! Realme bakal melancarkan "macbook-like" windows device, iaitu Realme B...